Kusin Harlee, 3 dagar gammal

 
Tre nya familjemedlemmar (för oss) är beräknade att anläda inom loppet av 1,5 månad nu under hösten.
Det är min svåger (alltså min sambos bror) som skulle bli pappa i slutet på september, sedan är det jag
& M som väntar i slutet på oktober och sist men inte minst min lillasyster som är beräknad till mitten
på november. Vår lilla dotter får alltså två kusiner med bara några veckors mellanrum.

O vet ni vad - nu har startskottet gått för häromdagen anlände kusin Harlee i rasande fart :-)
Efter att de fått komma hem från BB försökte mamma Rebecka och jag oss på en
spontanfotografering i stil med "man tager vad man haver", det vill säga - en portabel liten
blixt och ett jäkla meckande där mamma Rebecka fick hålla i både ledsen bebis och reflexskärm.
Efter många om och men fick vi minsann till det, eller vad tycker ni? 💕
 
Såhär såg det ut "behind the scenes" ;)
 
 
 
 
 
 
Follow my blog with Bloglovin
Fotografi, Vardag | Baby, Bebis, Nyfödd | |
Upp